یاصاحب الزمان(عج)

AHD313.blog.ir
یاصاحب الزمان(عج)

مهدی باورانی هستند که مهدی را یاری می کنند...
بیایید مهدی را باور کنیم تا او را یاری کنیم...
و یادمان باشد با بصیرت منتظر حضرت مهدی(عج)باشیم
چرا که امام حسین (ع) را منتظرانش شهید کردند...
اللهم عجل لولیک الفرج
---------------------------------
پیشکش به ساحت ام ابیها و همسر ولایت،
مادر امامت،حضرت فاطمه الزهرا (س)
---------------------------------
کلیه حقوق مادی و معنوی مطالب این وب متعلق به
شیعیان امیرالمومنین (ع) می باشد و هر گونه کپی
برداری از آن با ذکر 5 صلوات جهت شادی دل حضرت زهرا (س) مانعی ندارد.

گناه کنیم اما مثل شهدا گناه کنیم

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۲۲ ب.ظ

مثل شهدا گناه کنید!

شهید حسین ... فرمانده گردان سلمان یه دفتر داشت گناهاشو توش می نوشت ..

یه مدت دفترش دست من بود...      

نگاه کردم یه روز یکی دو خط زیادتر  نوشته بود .گفتم چه گناه بزرگی کرده که این جا نوشته ...

دیدم نوشته .. می خوام برم دو رکعت نماز بخونم استغفار کنم ...

از ساعت 10 تا 10.10دقیقه با بچه ها خندیدیم ....10 دقیقه وقت خدا رو ضایع کردم ...وقت خدا رو تلف کردم.

حالا  ما امروز چقدر جک می گیم؟

اس ا م اس می زنیم همین جوری چت می کنیم ...همه چی...

چه قدر از این 10 دقیقه های وقت خدا رو ما داریم تلف می کنیم؟ بیایم مثل حسین ... گناه کنیم دیگه نه؟

مثل اون بچه 15 ساله که تازه نماز بهش واجب شده بود تو اردوگاه کارون ...

شب نمی تونستی راه بری از بس قبر کنده بودن بچه ها تو اردوگاه ...شب می رفتن می نشستن تو این قبر ها زیارت عاشورا می خوندن نماز شب ...گریه زاری ...که چی؟

که خدایا گناهان من رو ببخش اخه یه بچه 15 ساله مگه چه گناهی داره؟

گیر می دادی بهشون که مگه گناه تو چیه که این قدر گریه می کنی؟ .... زار می زنی خدایا من رو ببخش.

 گفت : دیشب می خواستم نماز شب بخونم خواب موندم  ... نماز ظهرم رو اول وقت نخوندم .

این گناه یه بچه بسیجی خط مقدمه دیگه نه؟

بیایم مثل اونا گناه کنیم اگر می خوایم گناه بکنیم مثل اونا گناه کنیم .

منبع

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۹
گمنام

نظرات  (۲)

سلام وبلاگ زیبا و جالبی دارین خوشحال میشم به وبلاگ بنده هم سر بزنید و نظرتون رو درموردش بگید :)
ممنون
پاسخ:
تشکر از نظرتون،چشم حتما
۲۹ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۲۴ محمدمهدی باقری
سلام
مطلب واقعا جالب بود
راستی با یک سورپرایز برای همه کسایی که توی بیان وبلاگ دارن به روزم.
عنوان مطلب رو نمیگم ک خودتون بیاید و ببینید امیدوارم خوشتون بیاد و واقعا بتونید استفاده کنید.
راستی اگر خوشتون اومد یا به نظرتون مفید اومد لایک کنید و اگر هم وبلاگ رو دوس داشتید فالو ( دنبال ) کنید تا مطالب رو براتون ارسال کنم
منتظر حضور و نظرتون هستم
http://sarbaz0.blog.ir
http://sarbaz0.blog.ir/post/1382
یا علی مدد
پاسخ:
علیکم السلام ... منتظر باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی